Skolan

Imorgon blir min fjärde dag i skolan. D känns lite ovant att vara tillbaka i skolan efter en sådan lång paus som jag har haft men samtidigt är d lite inspirerande och kommer nog att bli riktigt bra om jag ser till att sköta mig som jag har tänkt. Mitt mål är att bli klar så fort som möjligt och att sedan kunna börja söka ett jobb. Vi får väl se hur d går med d planerna men intressant är d iaf just nu.
På ett annat plan så hade jag nu en nykter helg för första gången sedan Maj. Jag har druckit sprit varenda en helg under sommaren men nu är d seriöst inget drickande på en månad eller något sådant. Får väl se vad d blir.

The Madman

Början på något nytt

Imorgon börjar en ny era i mitt liv. Jag blir studerande igen och på högre instans igen. Jag trodde nästan inte att d skulle ske igen men innan jag blev trettio så insåg jag att d var dags att se till att man iaf får någonting gjort här i livet. D kanske inte var d mest smarta att vänta så här länge men jag kan väl inte rå för att jag är långsam i tanken ibland. D fanns ingenting som jag helt enkelt ville bli och ännu är jag inte säker men d är iaf bättre än ingenting.

The Madman

Nu är d inte länge kvar

Jag har en dag ledigt till sedan börjar jag i skolan. D kommer att bli rätt intressant att se hur d går men jag är inte så spänd ännu som jag kommer att bli. Finns tyvärr några i klassen som jag redan vet att jag kommer att ogilla men d är sånt som man får ta. Jag tar hand om mig själv och sen får resten vara ifred. Nu är d hårt arbete som gäller och att sitta framför datorn är någonting som jag antagligen kommer att göra i större utsträckning eftersom skolarbete alltid kräver mer arbete.

The Madman

Två dagar

Nu är d inte länge kvar till skolan börjar. Jag har varit ledig i ungefär en vecka från jobbet. D har inte blivit så mycket gjort men nu är d iaf ett nytt kapitel i mitt liv som kommer att inledas. Mitt mål är att se till att hålla mig långt fram vad gäller utbildningen. Tidigare har jag alltid varit lat men nu skall jag se till att göra allting klart så fort som möjligt bara för att kunna bli klar så fort som möjligt. Mitt mål är att hela tiden vara klar med allting när kursen är slut och inte ha någonting släpande som sen inte blir gjort.

The Madman

Vad är viktigt här i livet?

Ja, om jag får säga min mening så är d väl....

1. Kärlek
2. Mat och värme
3. Pengar

The Madman (har varit full två dagar i rad igen)

Jag skriver inte ofta längre

D har blivit mer och mer sällsynt att jag bloggar. Vet inte riktigt varför men d har helt enkelt inte blivit av. D är kanske bristen på intresse från läsare eller nåt sånt också som bidrar. Hade man haft typ 4-5 personer som tittar in ibland och ger en kommentar så hade d ju varit lättare att fortsätta skriva. Nu har jag inte mer en typ en adress hela tiden som tittar in lite nu och då och d är lite tråkigt.

På ett annat plan lyssna på den här låten
www.youtube.com och sök In my dreams with you. D ska vara Steve Vai och den är duktigt skön att höra och texten är riktigt bra.

The Madman