Dumma tankar

Fasen jag kan inte släppa henne igen just nu. Vad är det för fel. Jag menar hur kan jag tänkar på någon igen som jag inte tänkt på ordentligt under en längre tid. Nu är hon där tillbaka i mitt medvetande och hon är fortfarande lika ouppnåelig vet jag. Logiskt vet jag att de är kört men jag vet inte om mitt undermedvetna någonsin kommer att svälja det. Är väl lite som när man är alkoholist man vet att man gör fel men man kan inte göra en enda sak åt det.

Kris?

Är jag på väg ned psykiskt igen? Jag menar jag tömde ur mig sånt här skit på bloggen som jag just gjort för några år sedan. De har varit lugnt bra länge men nu har tankarna börjat springa runt i huvudet. Varför hit och varför dit. Vad skall jag göra hur skall jag lyckas. Jag är för gammal för sånt här osv. De börjar kännas som en liten kris får hoppas jag kan reda ut den innan jag faller neråt på må bra skalan.

Just så här känner jag mig!!!



http://www.youtube.com/watch?v=MWmYphuQz4A

De här med att vara singel (och sånt skit)

Jag är ofrivillig singel som de så fint heter. Om nån nu undrar vad det är så finns de en enkel förklaring. Jag vill ha en underbar tjej men hon vill inte ha mig. Därför är jag ofrivilligt singel, för om jag skulle kunna ha henne men valde att inte ha det då skulle jag vara frivillig singel enkelt uttryckt.
Jag har hört mycket att jag skall ge upp tanken på henne måste gå vidare osv. Ja, jag har väl gjort det till stora delar i mitt liv men så fort att jag är på krogen och lite berusad så är det bara hon som gäller. Alla andra tjejer som finns där är bara osynliga, ingenting som kan mäta sig med henne. De finns några sådana som kan det dock men dom är inte singlar så då räknas dom inte.
Nu känns det som att man börjar komma till en gräns där man inte längre vet riktigt vad man skall göra. Sitta och sura hemma (vilket jag gör) eller anstränga sig som satan en sista gång och försöka få henne. Misslyckande är lika med en långsam och plågsam död. Jag får helt enkelt inte misslyckas.

Man ska inte blogga om man inte har nåt att skriva som d så vackert heter

De har jag tydligen inte haft eftersom jag inte skrivit ett enda inlägg på hur länge som helst. Jag har nu iaf en liten tanke på att skriva nåt eftersom jag skriver....