Min lilla värld

Min lilla värld är just nu väldigt händelsefattig. Därför har jag inte så mycket att skriva om. Sitter mest och tar d lugnt eller så jobbar jag. På helgerna är d bara fylla och krog som gäller, får hoppas att sommaren snart är slut.

The Madman

D är kanske dags

Har funderat på en sak rätt länge nu. Jag bollar fram och tillbaka och vet inte om jag ska eller inte ska göra d hela. Jag menar man blir inte proffs om man bara sitter i soffan. Man måste ta en risk nu och då och jag är kanske på väg att göra d nu. D är bara d att kursen kommer att kosta mig nästan 2 månadslöner och d är en stor investering för mig men kanske är d värt? Om ni undrar vad d är för kurs så är d ämnet som har varit mitt svagaste kort en längre tid och som inte verkar bli bättre.

The Madman (Du får gissa vad jag avsöjar d snart ändå)

Mitt i natten

Sitter uppe och gör absolut ingenting vettigt. Jag borde väl sova för imorgon ska jag upp på jobb och d blir en lång dag dessutom så jobbar jag helg vilket är mindre trevligt. D är dock något jag får stå ut med helt enkelt.

The Madman

Tog lite bloggsemester

Jag har inte orkat blogga någonting den senaste veckan. D har varit helt lugnt på den fronten. Jag har helt enkelt inte haft någonting vettigt att berätta. Nu ska man se vad som händer i framtiden. Jag har en massa saker som jag funderar om jag borde göra egentligen.

The Madman

Bakfull igen!!! (Va e d med sommaren och sprit)

För första gången i mitt liv känns d jävligt viktigt att gå ut hela tiden. Helst vill jag ut två gånger per helg och d är någonting som jag inte ville förut. Men jag har börjat trivas med utelivet.

The Madman

Fotboll, fotboll och fotboll

VM är verkligen långt. En månad tar d innan allt är slut och sen när man är klar så är man bara besviken alla förväntningar har inte infriats. Nu lär väl Italien vinna hela skiten bara för att håna mig och hela världens tråklag är mästare. Frankrike hoppas jag att bjuder upp till kamp och lyckas vinna men Italien är just nu d laget jag tror på för d kan tråka sönder vem som helst egentligen.

The Madman

Jag bara sitter still

D är jobbigt jag sitter helt still på vissa ställen. Spelet av Neil Strauss har fått mig att helt släppa d mesta och bara läsa. Jag antar att jag kommer att vara igenom den på några få dagar. Den är väldigt intressant och bra skriven vilket är ganska vanligt idag.

The Madman

Spelet av Neil Strauss

Lånade denna bok av en kompis igår natt. Har haft svårt att lägga ner boken sen. Den är väldigt bra skriven och ger en ganska bra beskrivning av Strauss egna upplevelser. Den handlar om konsten att uppvakta kvinnor någonting säkert många män skulle ha nytta av. Fast den är väl lite mer inställd på att hitta one-night stands kanske än något seriöst vad vet jag.

The Madman