Varför är människor bara intresserade av skit?

Jag tänkte på det här igår. Folk skapar konflikter med varandra för att få andra att må sämre. Jag menar att om du mår dåligt och tror att dina vänner mår bra då ser du till att ge dem skit så att ifall att de är lyckligare än vad du är så ska de ner till din nivå. Du kan inte ens glädjas åt dina vänner knappt utan även de ska hållas på din egen nivå.
Sen finns de människor förstås som skänker pengar till folk som har d sämre (till Afrika) men de gör de kanske inte för att de ska få de bättre utan för att de själva ska må bättre. De vill känna att d gjort något för någon annan också det är en självisk handling.
Har jag rätt? Har inte människan kommit längre?

The Madman

Alkoholen och dess problem...

Jag vet inte vad det är med mig. Jag kan inte längre sitta hemma en fredag kväll jag måste ut och dricka alkohol. Nej, det är inte sant jag skulle kunna sitta hemma och ta de lugnt men jag ser ingen mening med det hela.Jag jagar en tjej och då måste man vara ute i svängen för att se henne. Jag träffade henne igår och hon var jävligt snygg som vanligt. Jag iofs bryr mig inte om någon som inte är vacker i mina ögon så de är rätt förståerligt. Det kommer ändå att skita sig och alkoholen är det enda som kan rädda den lilla bit av känslor jag har kvar. Jag har sådana känslomässiga berg och dalbanor men med alkohol så kan jag iaf vara nöjd för stunden och dessutom få ett litet hopp att jag skulle kunna få henne även om jag vet inte min hjärna att de aldrig kommer att hända så lever hjärtat fortfarande på hoppet annars stannar de snart.

The Madman