Tillbaka till bloggandet

Är d kanske dags att börja blogga ordentligt igen. Som ett avbräck ifrån den vardag man måste hela tiden befinna sig i. Jag trivs i stort sett med min vardag just nu eftersom jag har en massa saker att göra. Plugga är skönt just nu och jag har saknat d på något sätt. Finns stora möjligheter att jag blir klar fort som fasen om d fortsätter så här. Bara man lyckas hitta något jobb sen efter utbildning som ger tid att göra slutarbetet. (nu spekulerar jag flera år fram i  tiden redan.)

The Madman

Skolveckan

Jag har varit rätt mycket i skolan den senaste veckan. D har varit rätt intensivt med lektioner hela tiden. Jag har ingenting emot d utan gillar när man har mycket tid i skolan eftersom d är då man får någonting gjort. Finns annars alltför mycket hinder för att man ska lyckas få någonting gjort om man bara har eget arbete som d så fint heter. Jag har lite för dålig disciplin för att klara allt själv utan behöver en piska på ryggen ibland för att komma igång med allt.

The Madman