Erkände min största hemlighet (full givetvis)

Jag var på krogen idag. Det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Besöket slutade med att jag blev arg, ledsen och deppad. Orsaken till det var att den tjej som jag nu äntligen har fallit för blev uppraggad av en annan. Sen blev det att jag polade med en och diskussionen handlade inte om något positivt utan det var snack om depression och självmord + självmordsförsök. Det var helt enkelt inte några positiva saker vi diskuterade. Jag råkade i den erkänna mina intentioner för framtiden. Den hemlighet som jag inte hade berättat åt någon annan anförtrodde jag honom helt plötsligt. Det var jättekonstigt och ingenting som jag ångrar heller för den delen. Jag tror att han har förmågan att behålla den för sig själv.

The Madman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback