Funderingar om sexualitet

Jag har de senaste veckorna haft mycket diskussioner i detta ämne. Det har främst gällt varför jag är så jävla inaktiv på raggningsområdet. Till sist så erkände jag för mig själv och mina vänner att jag faktiskt inte tänder på särskilt många tjejer. Jag har känner ingen lust till särskilt många när jag är på krogen. Det rör sig oftast om 1 eller 2 kvinnor max och de är alltid oerhört sköna. Jag känner absolut ingen dragning till vissa som jag tycker om eller som jag tycker är söta utan det är bara skönheten som gör att jag tänder. Vissa har dock förmågan att snacka bort det hela. En tjej som jag måste säga är en av de vackraste jag sett och som jag tände på tills jag pratade med henne för då visade hon sig vara lika rolig som en tegelvägg. Jag är alltså inte asexuell men jag blir inte tänd på vem som helst och har tydligen rätt stora krav. Frågan som jag bollat med är om jag har låg testosteron halt eller om det är nåt mentalt. Jag antar dock själv att det har med kemi att göra som allting har. Nu har jag lättat mitt hjärta på den här punkten.

The Madman (ute på djupt vatten som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback