Inlägg 401

Jag märkte att jag hade lite ambitioner när jag började med den här bloggen. Det har jag inte längre den är ett misslyckande. Har inte lyckats få fram något intressant. Jag har typ bara beklagat mig och det har väl kommenterats ibland men jag har typ på 400 inlägg lyckats samla på mig 42 kommentarer jag är helt enkelt inte tillräckligt intressant för att lyckas få en trogen läsargrupp. Fast jag inte skriver för någon annan än mig själv så hade man ju iaf hoppats att någon, några skulle hitta hit och se vad man har åstadkommit. Den senaste texten "Nöjd med sig själv" är jag riktigt nöjd med. Men jag kommer ändå att fortsätta tills jag når 500 inlägg det är bara det att när ingen läser så skriver jag mer sällan.

The Madman

Kommentarer
Postat av: Andreas Borgh

Ja, vad tycker ni andra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback