Var ska man leta kärlek egentligen?

Jag har rätt länge funderat på var är egentligen bästa sättet att hitta någon. De verkar ju finnas miljoner olika sätt att försöka få någon. Jag har dock inte prövat särskilt många och inte tänker jag göra det heller. Jag är kanske lite inåtvänd när det gäller sådana här saker. Jag har vägrar konstant att använda internet. Träffa någon via nätet nej det är för desperat. Dock tycker jag inte det är fel att göra det för andra kan de ju vara hur bra som helst men för mig personligen skulle det aldrig fungera eftersom jag skulle vara avigt inställd. De tjejer man träffar på krogen är alltid upptagna eller när man visar intresse för någon av dem så tar de inte så länge så är de upptagna. Det är oerhört jobbigt och jag börjar tröttna på att vara där ute i vimlet varje vecka.Man kanske borde gå någon sån där kurs om förförelse som man läst om i t.ex. "The Game" av Neil Strauss. Jag har inte en aning men någonting måste hända, innan man blir tokig av att misslyckas hela tiden.

The Madman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback