Svårmod

Hur känns det egentligen?
VEm e bunden av framtiden?

Igår satt jag och söp med några vänner. De var jättetrevligt. Men på samma gång jobbigt. Hur konstigt är de inte att sitta en halvmeter ifrån lyckan och ljuset i världen? Men du vet att du inte kan göra något åt det för att lyckas få det. Du vill så gärna hon sitter där och skrattar och ler, Jag blir glad bara att se henne man kan bara tänka sig vad lycklig jag skulle kunna bli men som jag aldrig kommer att bli,
Jag stod och stirrade i spegeln och frågade mig om detta är allt som kommer att bli. Är det då värt att gå vidare man kan väl lika bra ta fram repet och kasta de över en trädgren och se vad nästa liv ger.... Jag vet inte längre ut eller in sitta en halvmeter från lyckan är en halvmeter för mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback